sobota, 10 stycznia 2015

Premiera "Isabelle"!

Witam Was, kochani! Tęskniliście? Ja bardzo i niezmiernie cieszę się, że wreszcie mogę się do Was tutaj odezwać.:) A nie przychodzę z byle czym, o nie, możecie być spokojni. Nareszcie, po wielu miesiącach i przekładania powieści, mogę z wielką radością przekazać Wam wyczekiwaną informację.:)

Premiera "Isabelle" będzie miała miejsce już jutro, 11 stycznia.


Już jutro wstawię tutaj prolog i, miejmy nadzieję, co tydzień w niedzielę będę mogła pojawiać się tutaj z nowym rozdziałem! Jestem niesamowicie podekscytowana, ale i zestresowana. Nie mam pojęcia, czy nie zawiodę waszych oczekiwań oraz czy dam radę systematycznie pisać. Dlatego trzymajcie za mnie kciuki i pamiętajcie - wszystko robię dla was! :)


Pamiętajcie, że powieść ma fanpage na Facebook'a, gdzie systematycznie zaglądam. (KLIK).
 Do zobaczenia już jutro! Cieszycie się? Wpadniecie jutro, żeby przeczytać prolog? Pozdrawiam Was kochani! :)



3 komentarze:

  1. Jeej, ale super, że wracasz! Czekałam na Twój powrót niecierpliwie, czułam, że nie zostawisz tak tego bloga. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Nie publikuję komentarzy typu:
Świetny blog, zapraszam do mnie! abcdefg.blogspot.com
Nie wymieniam się obserwacjami. Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!