piątek, 29 sierpnia 2014

Przekładamy...

Witam was. Przychodzę ze smutną nowiną, za co z góry was przepraszam. Obiecałam, że już za dwa dni zacznę publikować tutaj nową powieść. Niestety, plany trochę się zmieniły, na co nie miałam żadnego wpływu. Jestem zmuszona przesunąć w czasie publikowanie rozdziałów, a powód jest zwykły i pospolity - po prostu nie będę miała internetu. Zanim wszystko wróci do normy, może minąć tydzień, dwa, trzy... Naprawdę nie mam pojęcia. Wszystko tak paskudnie się nałożyło, że 31 sierpnia miałam zamiar opublikować prolog, a od 1 września nie będę miała internetu. Nie chcę zaczynać powieści, a potem przerywać ją na Bóg wie jak długo. Mam nadzieję, że rozumiecie - po prostu na pewne rzeczy nie mam wpływu. Ale spokojnie, wrócę szybko i wreszcie będziecie mogli przeczytać historię, którą cały czas tworzę.:)
Na osłodę podzielę się z wami tytułem nowej powieści. Zatytułowałam ją "Isabelle" :)
Cały czas będę na Facebooku (mam nadzieję, że chociaż internet w telefonie nie odmówi mi posłuszeństwa ;)) i tam będę informowała was o przybliżonej dacie publikacji prologu. Więc jeśli jeszcze nie polubiliście mojego fanpage-u - zapraszam.:)
Mam nadzieję, że rozumiecie. Szczerze mówiąc, mam nadzieję, że tak długo wyczekiwana powieść spełni wasze oczekiwania.:) Do napisania za jakiś czas i przy okazji życzę wam w miarę bezstresowego powrotu do szkolnej rzeczywistości.

2 komentarze:

Nie publikuję komentarzy typu:
Świetny blog, zapraszam do mnie! abcdefg.blogspot.com
Nie wymieniam się obserwacjami. Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!