piątek, 8 sierpnia 2014

Nowa powieść już niebawem! + Ankieta blogowa

Witam Was.:) Jak mijają Wam wakacje? Mi fantastycznie, choć zdecydowanie zbyt szybko. Pod koniec lipca wróciłam z wszystkich większych wyjazdów, więc w sierpniu mam naprawdę sporo wolnego czasu. A że ja nie cierpię się nudzić,wpadłam na pewien pomysł... Po tytule z pewnością domyślacie się, o co może chodzić.:) Postanowiłam odnowić bloga i napisać kolejną historię, która powoli kiełkuje w mojej głowie!
Niestety, trochę czasu musi minąć, zanim będziecie mogli przeczytać pierwsze rozdziały - nie zaczęłam jeszcze pisać. Jak na razie rozrysowuję sobie cały świat przedstawiony, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik.:) Chcę również napisać kilka rozdziałów na zapas, żebyście, w razie braku weny u mnie, zawsze mieli co czytać.:)
Chciałam napisać ten post informacyjny, żebyście wiedzieli, co się u mnie dzieje i jak wyglądają moje plany na niedaleką przyszłość. Mam nadzieję, że cieszycie się, że wracam do blogosfery? :)
Piszę w jeszcze jednym celu. Pomyślałam, że choć bloga tworzą moje opowiadania, wy również powinniście mieć prawo głosu w pewnych kwestiach. Chciałabym poznać was, waszą opinię o blogu, a przede wszystkim - wasze pomysły. I tak narodził się pomysł stworzenia ankiety blogowej. Zapraszam was do wzięcia w niej udziału i serdecznie dziękuję za wasze odpowiedzi. Wiem, że nie będzie ich zbyt wiele, ale nawet kilka wypełnionych ankiet pozwoli mi poznać wasze zdanie.:)
Podsumowując - już niedługo na blogu ukaże się nowa opowieść, a tymczasem zapraszam do ankiety na końcu posta, w której to wy będziecie mogli wykazać się pomysłowością.:) Napiszcie w komentarzach, czy wzięliście w niej udział. Pozdrawiam!













2 komentarze:

  1. Super :)
    Mam nadzieję, że ten pomysł na opowiadanie dojrzewa w Twojej głowie i genialnie to dopracujesz :)
    Powodzonka :*

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ankieta wypełniona, z niecierpliwością czekam na nową powieść! <3

    OdpowiedzUsuń

Nie publikuję komentarzy typu:
Świetny blog, zapraszam do mnie! abcdefg.blogspot.com
Nie wymieniam się obserwacjami. Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!