piątek, 14 marca 2014

Przerwa

Niestety, tym razem to nie kolejny rozdział, a ważna informacja. Zawieszam działanie bloga. Nie miałabym serca odejść na dłuższy czas bez poinformowania was o przyczynach mojej decyzji, więc oto one. Tak naprawdę - nie mam żadnej motywacji. Pisanie rozdziałów zajmuje mi mnóstwo czasu, a i tak nie wychodzą one rewelacyjnie, co odbija się po ilości komentarzy. Statystyki są złe. Mam również sporo obowiązków i często brakuje mi czasu na bloga. Wszystko to sprawia, że nie czerpię z pisania takiej przyjemności, jaką powinnam.
Zrobię sobie dłuższą przerwę, a potem wrócę i powiem Wam, co dalej. Chciałabym też przeprosić tych niewielu wiernych czytelników, którzy wchodzą tutaj nie tylko po to, żeby zareklamować swojego bloga. Pozdrawiam i do napisania za jakiś czas.:)

16 komentarzy:

  1. Rozumiem, czasami tak bywa, ale no cóż.
    Czekam, az dostaniesz kopa i weny, i napiszesz dla nas (i dla siebie również) kolejny emocjonujący rozdział. Trzymaj się cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee nie odchodź od nas !!!
    Wróć jak najszybciej ;**
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeeee! Mam nadzieję, że przerwa będzie maksymalnie krótka i za chwilę do nas wrócisz!
    I przy okazji - rozdziały SĄ rewelacyjne!
    Do następnego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zawieszasz bloga, ale rozumiem cię. Każdy tak czasami ma... No cóż, pozostaje mi życzyć ci ogromu weny, jak najszybszego powrotu i coraz lepszych statystyk ♥

    Pozdrawiam cieplutko, buziaki! ;*
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę tęsknić za twoimi wpisami :( ♥ I tak będę tu wchodzić co dzień ;) tak jak zawsze. Mam nadzieję, że szybko wrócisz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma czasem kryzys blogowy, trzymaj się i wracaj szybko!

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że szybko wrócisz i będziesz dalej pisała :)

    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj szybko! :))
    Zapraszam do siebie. Jeśli Ci się spodoba zostaw ślad po sobie! ;>
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się, czytelników mało nie masz, to ci gwarantuję ;) Oczywiście zrozumiałe jest że każdy czasem potrzebuje przerwy od wszystkiego, są ważniejsze rzeczy niż własne przyjemności, chociażby rodzina, obowiązki, szkoła... Mam nadzieję że wena i czas szybko ci powrócą, pozdrawiam i miłego weekendu (choć niewiele go zostało ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy zaczyna od takich statystyk ale będzie dobrze !!! Wiem ile czasu się pisze opowiadanie .....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie odchodź... Twoje opowiadania są świetne, a teraz nie będzie można czytać następnych :( Rozumiem potrzebujesz przerwy, ważne rzeczy itp.
    Mam nadzieję że za niedługo (wtedy kiedy zdecydujesz się wrócić) będziesz miała wenę i chęć, oraz będziesz chciała pisać. Pozdrawiam i miłego weekendu (który już blisko) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na twój powrót z niecierpliwością :) Taka przerwa czasem się przydaję <3
    rewelacyjny blog i design ! <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Łap chęci i wracaj : )

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... Prosze wychodzom nie martw sie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj jak najszybciej :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację?:)
    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie publikuję komentarzy typu:
Świetny blog, zapraszam do mnie! abcdefg.blogspot.com
Nie wymieniam się obserwacjami. Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!