piątek, 28 marca 2014

Przepraszam

Tak jak Wam obiecałam - wróciłam. Ale niestety tylko, żeby przekazać Wam smutną prawdę. Z własnego doświadczenia wiem, że łatwiej jest po prostu zniknąć. Nie odpowiadać na komentarze typu "Dlaczego?", "Nie rób tego" itp. Nie chcę jednak tego robić, chcę powiedzieć Wam jasno, że niestety przestaję pisać. Powody już znacie, po wymieniłam je w ostatnim poście. Przepraszam wszystkich, którzy mieli nadzieję na mój powrót. I dziękuję tym, którzy czytali moje wypociny, motywowali mnie. Jesteście wspaniali.
Bloga postanowiłam nie usuwać. Kto wie, może ktoś trafi kiedyś na niego i postanowi przeczytać? A może Wy będziecie chcieli jeszcze raz wgłębić się w historię Karoliny? Przez jakiś czas nie będę również usuwała konta na asku.
Istnieją znikome szanse, że kiedyś do pisania powrócę. To może być kwestia nawet kilku lat. Ale jeśli tak - zacznę pisać właśnie tutaj, zupełnie inną historię. Więc jeśli chciałbyś jeszcze kiedyś poczytać - nie musisz przestawać obserwować tego bloga.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim. I przepraszam. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Pozdrawiam Was.

9 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się Dominiko! To jasne że każdego czasem łapie kryzys itp. Na pewno nie przestanę czytać i mam nadzieję że jeszcze kiedyś dane mi będzie poczytanie twoich opowiadań :) Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę przykro, ale cóż, szanuję twoją decyzję :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, szkoda! :( Ale to twoja decyzja, a mi pozostaje jedynie jej uszanowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, czasem tak jest ze cos sie wypala ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Grr nie zgadzam się! Dlaczego akurat Ty?!
    Przepraszam. Na prawdę szanuję Twoją decyzję, ale szkoda historii :( mam nadzieję, że jednak nabierzesz motywacji i gdy będziesz miała więcej czasu to coś naskrobiesz dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda w sumie gdy ktoś tak zaczyna, wkłada serce, pisze, a później przychodzi moment pożegnania... :/
    Zapraszam z powrotem na Tumblr'a. lostdream05.tumblr.com

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w SHEINSIDE? Proszę ♥♥♥ Ważne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ejj nie! nie możesz! ;( prosze zostań :*

    Servenity blog

    OdpowiedzUsuń

Nie publikuję komentarzy typu:
Świetny blog, zapraszam do mnie! abcdefg.blogspot.com
Nie wymieniam się obserwacjami. Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!