piątek, 24 stycznia 2014

Wstęp

Świat nastolatki nie jest tak kolorowy, jak wszystkim się wydaje. Nie jest również czarno-biały, jak uważa ona sama. To kombinacja wszystkich barw, od ciepłych po zimne, od ciemnych po jasne. Oto opowiadanie o nastolatce i jej życiu. Zainteresowałam cię? Masz zamiar czytać nowe rozdziały, które już niedługo się tutaj pojawią? Zaobserwuj blog i napisz w komentarzu.  Będę wdzięczna za każdy wpis. To tyle, mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać i spodoba wam się historia, którą opowiem! Do napisania ;*

7 komentarzy:

  1. Ty wiesz, że ja to będę czytać nawet, jak okaże się totalną klapą (ale stawiam 100%, że na pewno się klapą nie okaże)! :*

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, i trochę się boję! Dzięki za wszystko ;*

      Usuń
  2. Na poprzednim blogu miałaś bardzo fajny i ładny styl pisania, także też będę czytać!


    fiziapo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. de kalm bifor de storm

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie trafiłam na Twojego bloga i zabieram się za czytanie wszystkiego od początku :)

    OdpowiedzUsuń

Nie publikuję komentarzy typu:
Świetny blog, zapraszam do mnie! abcdefg.blogspot.com
Nie wymieniam się obserwacjami. Za każdy szczery komentarz bardzo dziękuję!